• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Вінницький Центр антиСНІДу купив автолабораторію-НРО

Вінницький Центр антиСНІДу купив автолабораторію-НРО

2018-11-28

/Files/images/2018_rk/Антиснід.jpg

Як відомо НЛО – це невпізнаний літаючий об’єкт. Але в наших реаліях буває невпізнаний «рухомий» об’єкт – НРО. Що воно таке? Читайте далі.

В вересні цього року Вінницький обласний клінічний Центр профілактики та боротьби зі СНІДом (далі Центр) придбав автолабораторію за 1,48 млн.грн.

10 серпня 2018 року в системі Прозорро з’явилось оголошення Центру про придбання легкового автомобілю – мобільної (пересувної) лабораторії. На її закупівлю Центр запланував 1,5 млн.грн. В технічному завданні закупівлі не було вимоги крім технічних характеристик зазначити ще й торговельну марку, модель, тощо.


/Files/images/2018_rk/Антиснід 1.jpg


Відповідно такі пропозиції і були подані учасниками аукціону - ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СПЛАЙН" та ФОП Никоненко Сергій Іванович.


/Files/images/2018_rk/Антиснід 2.png


Фактично учасники надали пропозиції, як і передбачив Центр в тендерній документації. Хотів Центр придбати “легковий автомобіль – мобільну(пересувну) лабораторію” без зазначення марки авто - так і отримав. Дві пропозиції “легкового автомобілю – мобільної (пересувної) лабораторії”. Із них було обрано дешевшу - ТОВ «ВТК «СПЛАЙН», хоч вона не містила гарантійний лист і сертифікат відповідності, як це було передбачено документацією. Цю невідповідність та незаконне обрання переможця підтвердила Держаудитслужба, до якої з відповідною заявою звернулись представники мережі Дозорро.


/Files/images/2018_rk/Антиснід 5.jpg/Files/images/2018_rk/Антиснід 6.jpg


Таким чином з наявної в системі Прозорро інформації неможливо з’ясувати, який саме автомобіль було придбано як пересувну лабораторію.

Не чіткі вимоги документації та сумнівні рішення щодо визначення переможця торгів на прикладі автолабораторії спонукали представників Дозорро перевірити й інші закупівлі Центру.

Виникли питання до закупівель Центром фармацевтичної та агрохімічної продукції. Їх вартість за рік значно перевищує пороги (200 тис.грн.), але Центр проводить закупівлі як допорогові. До прикладу лише в листопаді минулого року фармацевтичної продукції було придбано на 390 тис.грн. А у 2018 році закупівлі агрохімічної продукції (дезінфекційні засоби) було закуплено на 320 тис.грн. через допороги.

Зазначені факти і відповіді Центру щодо відповідності закупівлі Закону свідчать про необхідність проведення комплексної перевірки та посилення контролю використання бюджетних коштів Центром з боку облдержадміністрації та контролюючих органів. Адже мета створення Центру є соціально-чутливою, а його повноцінного і ефективного функціонування потребує велика кількість вразливих категорій населення.


/Files/images/2018_rk/Антиснід 3.jpg/Files/images/2018_rk/Антиснід 4.jpg


Законом передбачено, що закупівлі через систему ProZorro здійснюються за принципами ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Тому Центру було б доцільно більш ретельно виписувати вимоги до предмету закупівлі, аби громада мала змогу отримати інформацію, що саме закуповується за кошти платників податків, просто переглядаючи інформацію в Прозорро.

Кiлькiсть переглядiв: 773

Коментарi