• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Чи не задорого Вінниці обходиться індустрія гостинності?

Чи не задорого Вінниці обходиться індустрія гостинності?

2020-03-20

/Files/images/88136902_2795937533986043_8680995384803196928_n.png

В продовження теми забезпечення ефективного розвитку індустрії гостинності Вінниці, пропонуємо нові факти.

Пам’ятаєте про ФОП Самойленко Ольга Сергіївна, яка виготовила інформаційний ролик про Вінницю за 81 тисячу гривень? Та це не всі послуги пані Самойленко для Департаменту маркетингу міста та туризму. На запит ми отримали інформацію, що ФОП Самойленко також надавала послуги з розміщення рекламних матеріалів на інтернет-ресурсах в листопаді 2019 року на суму 19000грн.


/Files/images/туризм 1.png


Крім ФОП Самойленко аналогічні послуги Департаменту надавали ФОП Малявська Л.М. в жовтні на суму 9260 грн. та ФОП Савчинська А.М. в грудні на 3088грн. Загальна сума закупівель за цим кодом склала 31348грн. і, відповідно, мала проводитись на конкурентній основі згідно Рішення виконкому № 432 від 01.03.2018р., яке зобов’язує замовників проводити конкурентні закупівлі від 30000грн. Варто зазначити, що всі згадані закупівлі здійснювались Департаментом під керівництвом Олександра Вешелені.

Чому десятки тисяч гривень сплачуються підприємцям за рекламні послуги, коли в структурі департаменту є відділ маркетингу та промоції міста?

Доречі в штаті департаменту працює 10 осіб і ще 8 за трудовими договорами.

Виникають питання і до інших допорогових «придбань» Департаменту.

28 жовтня 2019р. ним було придбано 20 забрендованих футболок по ціні 525 грн за штуку.


/Files/images/туризм 2.png


Промоніторивши інтернет-ресурси, які рекламують брендування, в тому числі футболок, можемо стверджувати, що вартість футболки с «вашим» нанесенням коштує від 90 до 280 грн. і це за умови виготовлення 1 футболки.

До слова, 17.03.2020 в мережі Фейсбук з’явилось повідомлення від Олега Кушніра про можливість підтримати медзаклади, придбавши «мотиваційну проти коронавірусу» футболку лише за 100грн.!


/Files/images/туризм 3.jpg


Аналогічна ситуація із закупівлею Департаментом шкарпеток у ФОП Турецька М.Б., вартість за 1 пару яких складає 82,50грн.


/Files/images/туризм 4.png


Водночас організатори Дозорро-фесту забезпечили учасників брендованими шкарпетками лише по 24,50грн. щоправда трохи більше року тому.


/Files/images/туризм 4.png.jpg



Тож жодні зміни в законі не забезпечать ефективність використання коштів, якщо на місті замовників не контролюватимуть місцева влада і громадськість.

Кiлькiсть переглядiв: 203

Коментарi